Toegankelijkheidsonderzoek

Issues:
Audit digitale toegankelijkheid website www.schoolroute.nl

(Alleen de bevindingen)

Scope van de evaluatie

Naam website www.schoolroute.nl
Datum 18 juli 2024
Scope van de website Binnen de scope van het onderzoek valt:
Buiten de scope van het onderzoek valt:
  • De kaarten op de individuele routepagina's. Deze kaarten vallen onder de uitzondering voor de overheid.
Conformiteitsdoel WCAG 2.1 niveau AA

Uitgebreide toetsresultaten

Aantal bevindingen: 34

1. Waarneembaar

1.1 Tekstalternatieven

1.1.1 Niet-tekstuele content (Niveau A)

Informatie over succescriterium 1.1.1 Niet-tekstuele content

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 1: Aangepaste bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
Op de pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen, onder het kopje "Uitnodigingen", staat een tabel. In de kolommen "Geactiveerd" en "Herinnering verstuurd" worden afbeeldingen gebruikt. Deze afbeeldingen hebben een alternatieve tekst, maar deze komt niet overal overeen met de visuele informatie die wordt overgebracht. Zo hebben sommige rode kruizen in de kolom "Herinnering verstuurd" de alternatieve tekst "Herinnering is verstuurd", terwijl visueel andere informatie over wordt gebracht. Zorg ervoor dat de alternatieve tekst overeenkomt met de visuele informatie die de afbeelding overbrengt.

1.3 Aanpasbaar

1.3.1 Info en relaties (Niveau A)

Informatie over succescriterium 1.3.1 Info en relaties

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 2: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen is paginering aanwezig. De huidige pagina wordt visueel weergegeven, maar deze informatie ontbreekt in de HTML. Dit kan opgelost worden op verschillende manieren, bijvoorbeeld door verborgen tekst toe te voegen of het aria-current attribuut te gebruiken. Hetzelfde probleem doet zich voor op de pagina's https://www.schoolroute.nl/routes en https://www.schoolroute.nl/gemeente.
Een soortgelijk probleem doet zich ook voor in het hoofdnavigatiemenu op meerdere pagina's.

Bevinding 3: Aangepaste bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
Bij het eerste bezoek aan de website verschijnt er een cookiebanner met de titel "Deze website maakt gebruik van cookies". Hoewel deze tekst functioneert als een kop, is het niet als zodanig opgemaakt in HTML. Hierop is gebruik gemaakt van het attribuut role=heading, maar zonder aan te geven welk kopniveau deze kop is. Maak gebruik van het attribuut aria-level om het kop niveau aan te geven, of beter, maak gebruik van een kop-element (h1 t/m h6).

1.3.2 Betekenisvolle volgorde (Niveau A)

Informatie over succescriterium 1.3.2 Betekenisvolle volgorde

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 4: Nieuwe bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
In het PDF-document "Download Provincie Handleiding", dat te vinden is op de homepage van het dashboard, komt de volgorde van de codelaag niet overal overeen met de leesvolgorde. Op pagina 14 staat een alinea onder de kop "Nieuwe gebruikers aanmaken". Deze alinea komt als laatst voor in de codelaag en wordt hierdoor niet na de bijbehorende kop voorgelezen door screenreaders. Hierdoor klopt vanaf pagina 14 niet meer wat wordt voorgelezen door screenreaders. Pas de codelaag aan en zorg ervoor dat de volgorde van de tags overeenkomt met de leesvolgorde.

1.3.5 Identificeer het doel van de input (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 1.3.5 Identificeer het doel van de input

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 5: Aangepaste bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
Op pagina https://www.schoolroute.nl/login staat het invoerveld wachtwoord. Op het input-element van dit veld staat het attribuut autocomplete met de waarde "password". Dit is geen bestaande waarde voor het autocomplete-attribuut. Zorg ervoor dat hier de waarde "current-password" wordt. Zie https://www.w3.org/TR/WCAG21/#input-purposes voor een overzicht van alle bestaande waardes voor het autocomplete-attribuut..

1.4 Onderscheidbaar

1.4.3 Contrast (minimum) (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 1.4.3 Contrast (minimum)

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 6: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen bevindt zich een zoekveld onder het kopje "Uitnodigingen". De placeholder-tekst in dit veld heeft een onvoldoende kleurcontrast. De tekstkleur is grijs (HEX #9CA3AF) op een witte achtergrond (HEX #FFFFFF), wat resulteert in een kleurcontrast van 2,5:1. Dit contrast moet minimaal 4,5:1 zijn om voldoende leesbaar te zijn. Hetzelfde contrastprobleem is waarneembaar op de pagina's https://www.schoolroute.nl/routes en https://www.schoolroute.nl/gemeente.

Bevinding 7: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/scholen/create staat een formulier. Onder het label "Website" is de tekst "https://" zichtbaar, maar deze heeft onvoldoende contrast. De grijze tekstkleur (HEX #9CA3AF) en de witte achtergrondkleur resulteren in een contrast van slechts 2,5:1. Het contrast van de tekst moet minimaal 4,5:1 zijn om aan de toegankelijkheidsnormen te voldoen.

Bevinding 8: Op de pagina https://schoolroute.nl/test staat de tekst "404 NIET GEVONDEN" in wit (HEX #FFFFFF). De achtergrondkleur is lichtgrijs (HEX #F7FAFC), wat leidt tot een kleurcontrast van 1:1. Ook hier moet de contrastverhouding minimaal 4,5:1 zijn om voldoende leesbaar te zijn.

Bevinding 9: Opmerking: In de browser FireFox heeft de inlogpagina https://www.schoolroute.nl/login een ander uiterlijk. Hierdoor komen op deze pagina verschillende contrastproblemen voor, bijvoorbeeld in het inlogformulier bij de labels van invoervelden. Het is niet duidelijk of dit andere uiterlijk wordt veroorzaakt door de browser of dat hier bewust voor is gekozen. Houdt er rekening meer dat gebruikers van de browser FireFox contrastproblemen tegenkomen bij het inloggen, dit kan wel verholpen worden via de accessibility overlay, maar deze overlay is niet volledig toegankelijk.

1.4.4 Herschalen van tekst (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 1.4.4 Herschalen van tekst

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 10: Wanneer er op de pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen wordt ingezoomd bij een schermbreedte 1280px, verdwijnt de paginering vanaf 125%. Hoewel een select-element om het aantal resultaten per pagina te kiezen en een knop om door de resultaten te bladeren nog steeds aanwezig zijn, is de informatie over het totale aantal gevonden resultaten, die wel beschikbaar is op de desktopversie, niet zichtbaar voor bezoekers die inzoomen. Dit resulteert in een verlies van content en functionaliteit. Ditzelfde probleem doet zich voor op de pagina's https://www.schoolroute.nl/routes en https://www.schoolroute.nl/gemeente.

1.4.10 Reflow (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 1.4.10 Reflow

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 11: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/login, wanneer ingezoomd wordt tot 400% bij een schermresolutie van 1280px, verdwijnen zowel de alinea tekst als de logo's. Dit belemmert de toegankelijkheid, aangezien belangrijke visuele informatie niet langer beschikbaar is voor bezoekers die inzoomen voor betere leesbaarheid.

Bevinding 12: Aangepaste bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
Op de pagina https://www.schoolroute.nl/routes, onder het kopje "Routes", zijn filterknoppen aanwezig. Echter, bij 400% inzoomen op een schermresolutie van 1280px, worden niet alle knoppen correct weergegeven. Zo zijn de knoppen "Regio" en "Gemeente" volledig niet zichtbaar, en is de knop "Onderwijstype" slechts gedeeltelijk zichtbaar. Er is wel een horizontale scrollbalk die verschijnt bij inzoomen, maar dat is alleen toegestaan op bepaalde uitzonderingen zoals tabellen. Ditzelfde probleem doet zich voor op de pagina's https://www.schoolroute.nl/routes/show-all?schoolYear=2023%2F2024.

1.4.11 Contrast van niet-tekstuele content (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 1.4.11 Contrast van niet-tekstuele content

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 13: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen staat onder het kopje "Uitnodigingen" een zoekveld. De randen van dit veld hebben echter onvoldoende contrast. De randkleur is grijs (HEX #D1D5DB) tegen een witte achtergrond (HEX #FFFFFF), wat resulteert in een kleurcontrast van slechts 1,4:1. Dit contrast is aanzienlijk lager dan de aanbevolen minimumnorm van 4,5:1. Hetzelfde probleem met onvoldoende contrast doet zich voor op de pagina's https://www.schoolroute.nl/routes en https://www.schoolroute.nl/gemeente.

Bevinding 14: De groene vinkjes (HEX #22C55E) in de tabel op https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen, die een voltooide actie aanduiden, hebben een onvoldoende contrastratio van 2,3:1. Dit contrastniveau moet minimaal 3,0:1 zijn om aan de toegankelijkheidsnormen te voldoen.

Bevinding 15: Aangepaste bevinding n.a.v. deels oplossen bevinding uit het vorige rapport:
In de rechterbenedenhoek van de website bevindt zich een knop met de tekst "Open toegankelijkheidsopties, verklaring en hulp". In het venster dat verschijnt na het activeren van deze knop wordt een lichtblauwe focusrand (HEX #639AF9) geplaatst op bepaalde elementen als bezoekers navigeren met behulp van het toetsenbord. Op een witte achtergrond heeft deze focusrand een contrastverhouding van 2,7:1, waar dat minimaal 3:1 moet zijn. Ook op een licht grijze achtergrond heeft deze focusrand onvoldoende contrast.

Bevinding 16: Advies: Op alle pagina's van de website is de standaard focusindicator vervangen door een zelfgemaakte focusrand. Deze focusrand heeft echter alleen aan de boven- en linkerkant voldoende contrast. Het wordt aanbevolen om deze focusrand aan alle vier de kanten een minimumcontrast van 3,0:1 ten opzichte van de achtergrond te geven. De standaard focusrand, zoals gedefinieerd in de WCAG-richtlijnen, voldoet reeds aan deze toegankelijkheidseisen.

2. Bedienbaar

2.1 Toetsenbordtoegankelijk

2.1.1 Toetsenbord (Niveau A)

Informatie over succescriterium 2.1.1 Toetsenbord

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 17: Bij het eerste bezoek aan de website verschijnt een cookiebanner met de titel "Deze website maakt gebruik van cookies". De knop "Details weergeven" opent een nieuw venster met informatie over cookies. Binnen dit venster staan links zoals "Lees verder" en “CookieScript”. Deze links zijn niet te bedienen met het toetsenbord.

2.2 Genoeg tijd

2.2.1 Timing aanpasbaar (Niveau A)

Informatie over succescriterium 2.2.1 Timing aanpasbaar

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 18: Aangepaste bevinding n.a.v. aanpassingen op website:
Wanneer een bezoeker op de "Opslaan" knop klikt op pagina https://www.schoolroute.nl/scholen/create, verschijnt er een melding kort in beeld. Deze melding moet permanent in beeld staan zodat bezoekers de tijd hebben om het te lezen. Een mogelijke oplossing voor dit probleem is om de melding in beeld te laten staan tot de bezoeker het verwijdert.

2.4.1 Blokken omzeilen (Niveau A)

Informatie over succescriterium 2.4.1 Blokken omzeilen

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 19: Op pagina https://www.schoolroute.nl/ staan verschillende skiplinks op de pagina. De skiplinks "Ga naar koptekst" en "Ga naar voettekst" verplaatsen de toetsenbordfocus niet. Omdat er ook geen kop- en voettekst aanwezig zijn op deze pagina is het beter om deze skiplinks te verwijderen. Soortgelijke problemen komen ook voor bij skiplinks op andere pagina's, zoals https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen en https://www.schoolroute.nl/routes.

2.4.3 Focus volgorde (Niveau A)

Informatie over succescriterium 2.4.3 Focus volgorde

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 20: Op alle pagina's van https://www.schoolroute.nl/ verschijnt bij 200% inzoomen een menuknop in de linkerbovenhoek. Deze knop activeert een zijbalk met een mobiel menu. Echter, als het menu geopend is, gaat de focus niet direct naar deze zijbalk, maar naar de interactieve elementen op de pagina en pas daarna naar het menu. Ook blijft de focus niet beperkt tot het menu. Dit is geen logische volgorde van focus. Het zou zo moeten zijn dat bij activering van het menu de focus direct naar dit zijmenu gaat en daar blijft totdat de gebruiker het sluit, of het menu moet automatisch inklappen als bezoeker hier focus uithalen.
Een soortgelijk probleem komt ook voor bij de uitklapbare knop "Kolommen In-/Uitschakelen" op pagina https://www.schoolroute.nl/routes.

Bevinding 21: Nieuwe bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
Op bijvoorbeeld pagina https://www.schoolroute.nl/routes staat de uitklapbare knop "Gebruikersmenu". Wanneer bezoekers deze knop uitklappen is het soms wel mogelijk om focus te plaatsen op het verschenen menu, maar soms is dat niet mogelijk. Zorg ervoor dat de focus volgorde hier consistent goed loopt. Het moet altijd mogelijk zijn om focus te plaatsten in het verschenen menu. Een mogelijke oorzaak van dit probleem is dat de focus soms automatisch verplaatst van de knop naar het menu. Dit is geen goede oplossing voor het probleem in de focus volgorde. Zorg ervoor dat de bezoeker zelf met de tabtoets de focus kan verplaatsen naar het openstaande menu vanaf de knop. Het kan verwarrend zijn als de focus verplaatst na het activeren van een knop.

2.4.6 Koppen en labels (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 2.4.6 Koppen en labels

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 22: In de paginering op https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen staat de knop "Volgende". De toegankelijke naam van deze knop geeft onvoldoende aan dat deze knop verwijst naar de volgende pagina. Verander de toegankelijke naam van de knop daarom naar "Volgende pagina".
Deze knop komt ook voor op andere pagina's, bijvoorbeeld https://www.schoolroute.nl/routes.

2.4.7 Focus zichtbaar (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 2.4.7 Focus zichtbaar

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 23: Nieuwe bevinding t.o.v. het vorige rapport:
Wanneer toetsenbordgebruikers navigeren over elke pagina, bijvoorbeeld https://www.schoolroute.nl/login, is het mogelijk om focus te plaatsen op de elementen achter de knop met de toegankelijke naam "Open toegankelijkheidsopties, verklaring en hulp". Omdat de knop niet geactiveerd is en het achterliggende venster niet zichtbaar is, is het voor ziende toetsenbordgebruikers moeilijk te bepalen welk element focus heeft. Zorg ervoor dat focus niet geplaatst wordt op de bedienbare elementen achter deze knop wanneer deze niet geopend is.
Ook als het venster wel zichtbaar venster is de focus niet zichtbaar op sommige elementen, zoals de toggle knoppen.

2.5 Input modaliteiten

2.5.3 Label in naam (Niveau A)

Informatie over succescriterium 2.5.3 Label in naam

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 24: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen staat een tabel waarin de koppen van de kolommen bestaan uit knoppen (button-elementen). De zichtbare tekst van deze knoppen is aangevuld met extra tekst, waardoor de toegankelijkheidsnaam niet overeenkomt met de zichtbare tekst. Bijvoorbeeld, in plaats van de zichtbare tekst "Account type", luidt de toegankelijkheidsnaam "Sorteren Op Account type Oplopend". Het is van belang om de toegankelijkheidsnaam van de knoppen in overeenstemming te brengen met de zichtbare tekst om de bruikbaarheid en begrijpelijkheid te verbeteren.

Bevinding 25: Aangepaste bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
De selectievakjes in de tabel op pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen hebben allemaal de toegankelijke naam die niet overkomt met wat het visuele label lijkt te zijn (de achterstaande tekst). De toegankelijke naam van het tweede selectievakje is bijvoorbeeld 'Item 1 selecteren/deselecteren voor bulkacties.'. Bezoekers die gebruikmaken van spraakgestuurde bediening kunnen moeite hebben met het selecteren van deze selectievakjes. Een mogelijk oplossing voor dit probleem is het geven van een duidelijk visueel label aan elk selectievakje en het label te koppelen een het bijbehorende selectievakje.
Deze selectievakjes komen ook voor op pagina https://www.schoolroute.nl/gemeente.

3. Begrijpelijk

3.1 Leesbaar

3.1.1 Taal van de pagina (Niveau A)

Informatie over succescriterium 3.1.1 Taal van de pagina

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 26: Op de pagina https://schoolroute.nl/test heeft de primaire taal van de pagina de verkeerde waarde in het lang-attribuut. Voor Nederlandstalige sites moet de waarde <html lang="nl"> zijn. Momenteel is de waarde ingesteld op "en". Het is essentieel om de juiste taalinstellingen te gebruiken om de toegankelijkheid van de website te verbeteren voor gebruikers die de taalinstellingen van hun browser vertrouwen.

3.3 Assistentie bij invoer

3.3.1 Foutidentificatie (Niveau A)

Informatie over succescriterium 3.3.1 Foutidentificatie

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 27: Aangepaste bevinding n.a.v. aanpassingen aan de website:
Wanneer bezoekers willen inloggen op pagina https://www.schoolroute.nl/login maar verkeerde gegevens of niets invullen, verschijnt een HTML5 foutmelding. Deze foutmeldingen zijn niet toegankelijk. Ze gegeven bijvoorbeeld niet aan welke fout de bezoeker heeft gemaakt, blijven kort in beeld staat en zijn soms in een andere taal dan de taalaanduiding van de pagina. Zorg ervoor dat foutmeldingen duidelijk aangegeven welke fout de bezoeker heeft gemaakt en voldoende aan alle toegankelijkheidseisen die er zijn (bijvoorbeeld voldoende contrast en een juiste taalaanduiding). Los dit probleem bijvoorbeeld op door eigen foutmeldingen toe te voegen aan het formulier.
Dit komt voor bij meerdere formulieren op de website, bijvoorbeeld op pagina https://www.schoolroute.nl/scholen/create.

3.3.2 Labels of instructies (Niveau A)

Informatie over succescriterium 3.3.2 Labels of instructies

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 28: Aangepaste bevinding n.a.v. oplossen bevinding uit het vorige rapport:
Op de pagina https://www.schoolroute.nl/scholen/create staat een formulier. De invoervelden “BRIN-code”, "Vestigingsnummer" en “Postcode” vragen om een bepaald formaat. Dit formaat is als placeholdertekst in de velden geplaatst. Hierdoor verdwijnt deze informatie wanneer bezoekers iets invoeren bij de velden. Zorg ervoor dat belangrijke instructies altijd zichtbaar zijn voor bezoekers. Een placeholdertekst is dus geen geschikt middel om belangrijke informatie door te geven aan bezoekers.

Bevinding 29: Aangepaste bevinding n.a.v. aanpassingen aan de website:
Bij het inlogformulier op pagina https://www.schoolroute.nl/login zijn verplichte velden aangegeven met een asterisk (*). Nergens bij dit formulier staat in tekst aangeven wat de asterisk bij velden betekend. Dit kan verwarrend zijn voor bezoekers met bepaalde cognitieve beperkingen. Zorg ervoor dat in tekst wordt uitgelegd wat de asterisk betekend.
Dit komt voor in meerdere formulieren.

Bevinding 30: Opmerking: Op pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen staan selectievakjes in de tabel. Deze selectievakjes hebben een toegankelijke naam en lijken visueel gelabeld te zijn door de tekst die er achter staat, maar dit komt niet overeen met de toegankelijke naam van de selectievakjes (zie succescriterium 2.4.6 en 2.5.3). Het zou beter zijn om elk selectievakje een duidelijk visueel label te geven. Deze selectievakje komen ook voor op pagina https://www.schoolroute.nl/gemeente.

3.3.3 Foutsuggestie (Niveau AA)

Informatie over succescriterium 3.3.3 Foutsuggestie

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 31: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/scholen/create staat een formulier. Bij het invullen en verzenden van het formulier verschijnen de volgende foutmeldingen: bij het veld "BRIN-code": "Het formaat van de BRIN-code is ongeldig." en bij het veld "Postcode": "Het formaat van de postcode is ongeldig." Deze foutmeldingen helpen bezoekers niet om de fouten te herstellen.

4. Robuust

4.1 Compatibel

4.1.2 Naam, rol, waarde (Niveau A)

Informatie over succescriterium 4.1.2 Naam, rol, waarde

Uitkomst: Onvoldoende

Bevinding 32: Op alle pagina's vanaf https://www.schoolroute.nl/ staat boven een knop "Gebruikersmenu". Deze knop klapt extra inhoud open en dicht, maar mist een statusindicatie. Hierdoor is het voor gebruikers van schermlezers niet duidelijk of deze sectie is ingeklapt of uitgeklapt. Los dit op door gebruik te maken van aria-expanded.

Bevinding 33: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/uitnodigingen staat onder het kopje "Uitnodigingen" een zoekveld. Wanneer er tekst wordt ingevoerd, verschijnt er in het invoerveld een knop met een "x". Deze knop heeft geen naam en rol, waardoor gebruikers met een visuele beperking niet kunnen begrijpen wat deze knop doet. Dit probleem doet zich ook voor op de pagina's https://www.schoolroute.nl/routes en https://www.schoolroute.nl/gemeente. Het is belangrijk om deze elementen van passende toegankelijkheidskenmerken te voorzien om de toegankelijkheid van de website te verbeteren.

Bevinding 34: Op de pagina https://www.schoolroute.nl/routes staat rechts van het zoekvak de knop "Kolommen In-/Uitschakelen Verwijderen". Deze knop klapt extra inhoud uit en in, maar ontbreekt een statusindicatie. Hierdoor is het voor gebruikers van schermlezers niet duidelijk of deze sectie is uitgevouwen of ingeklapt. Het toevoegen van een statusindicatie, zoals "Uitgevouwen" wanneer de extra inhoud zichtbaar is en "Ingeklapt" wanneer deze verborgen is, zou de toegankelijkheid van de website verbeteren. Dit helpt gebruikers met een visuele beperking om de huidige status van de sectie te begrijpen.

Onderbouwing van de evaluatie

Het onderzoek is uitgevoerd op basis van de evaluatiemethode van het W3C, WCAG-EM. Dit gebeurt grotendeels handmatig door een steekproef te nemen. Voor een quickscan geldt dat we slechts delen uit deze methodiek gebruiken. Ondanks alle zorgvuldigheid en ervaring van de onderzoeker kan het voorkomen dat een probleem niet gesignaleerd is. Houd er rekening mee dat in een volgend onderzoek bepaalde onderdelen anders worden beoordeeld omdat technologieën en hulpsoftware worden doorontwikkeld. Bij het handmatig onderzoek wordt gebruik gemaakt van tools.

Steekproef getoetste webpagina's

Ondersteunende technieken

Bronnen

Deze rapportage is grotendeels gemaakt met de online evaluatietool van W3C.

Geprint: 2024-12-27 14:28:15 v2.4-011